Monday 3 February 2014

dag 178 - Sport - 28 januari 2014

Met mijn nieuwste vriendin Sigrid uit Belgie ga ik sporten. En niet zomaar. Zij heeft namelijk een UN-pas. En als je dat hebt, kan je op het extra extra beveiligde eigen terrein van de UN belastingvrij tanken, boodschappen doen, en dus ook sporten.

Wij hebben niet zo'n pas en kunnen 'm ook niet krijgen, al zouden we willen. En dat willen wij niet. Wij voelen ons ver boven het moraal van de UN verheven. Wij betalen graag belasting als we op bezoek zijn in een land, en relatief een torenhoog salaris verdienen.

Dat neemt niet weg dat ik me graag laat uitnodigen. Als gast kost het een paar centen, maar dan heb je ook wel wat. I'm impressed...

Op de loopband met uitzicht op het Karuraforest en zwembad. En daar mag ik dan zo ook nog even in. Ze hebben het wel goed voor mekaar.... bij de UN


No comments:

Post a Comment