Monday 10 March 2014

dag 207 - Afscheid - 26 februari 2014

We vertrekken uit de Masai Mara, en vliegen terug naar Nairobi. En dan scheiden onze wegen.

Mijn oma, ons allerbeste bedstemor is overleden, en ik vlieg niet mee naar Mombasa. Ik vertrek morgen naar Kopenhagen. Voor de afscheidsdienst. En mijn familie. Isa is er al, ze was al in Nederland en rijdt met mijn zussen mee naar Kopenhagen.

Onno en Sieb gaan mee met onze vrienden naar Mombasa. Een wereld van verschil.

Als er zoiets belangrijks gebeurd binnen familie of vrienden, dan voel je ineens hoe ver weg je eigenlijk zit. En die afstand maakt het heel moeilijk. Alsof je bent buitengesloten. En niets kan betekenen. Er zit maar een ding op, zo snel mogelijk aansluiten.





1 comment:

  1. ik zoek je op foto ..en vind je naast Onno, je hand op zijn arm... soms mis ik je zo Dort x

    ReplyDelete