Sunday 1 December 2013

Dag 111 - Masai Market - 22 november 2013

Vandaag laat ik alles wat ik gewoonlijk doe aan Marieke zien. We ontbijten op het terras, met heerlijk vers fruit. Ik stel onze staff aan haar voor, en laat onze tuin en huis zien, We doen boodschappen in de Village Market. We gaan langs de bank. En puppy-cursus. We rijden rond zoals ik hier altijd rond rij. Want ja, hoe gewoon is gewoon hier eigenlijk.....

Het hoogtepunt is ons bezoek aan de Masai markt. Marieke gaat helemaal los op kerst-engelen, ballen, sterren en een kerststal. Ik koop een masker. Zo'n echte grote van hout. De man mompelt iets over vruchtbaarheid.

En daar toosten we dan maar op. Ondertussen alweer beland op ons terras, nu met een vuurtje. Op een vruchtbaar samenzijn, hier in Kenya!



No comments:

Post a Comment