Thursday 24 April 2014

dag 260 - Foto's - 19 april 2014

Afgelopen week heb ik zoveel foto's gemaakt (moeilijk kiezen!) en als ik deze aan het ordenen ben, wordt pas duidelijk hoeveel ik niet laat zien! De achterkant van het verhaal, zal ik maar zeggen.

In Kericho zijn we in een soort treurig oostblok-hotel zonder alcohol belandt, ben ik mijn tas vergeten, incl. mijn camera, maar was er gelukkig een dag later een eerlijke vinder, en had ik alles terug!

In Kisumu hebben we aan het Victorialake uitgebreid met tilapia-vis geluncht, en aan het einde van de dag heerlijk met ondergaande zon op het dakterras zitten borrelen. We hebben geslapen in het Kiboko Bay hotel, maar deze keer geen nijlpaard gezien. Er was geen tijd voor zo'n prachtige boottocht.

Bij het One Acre Fund, hebben we geslapen in een soort hobbit huisje, zo schattig, en gedineerd met alleen maar idealisten met groene vingers, en is door ons Andrew door zijn hele wijnvoorraad heen.

Door mijn actie om op bezoek te gaan bij George, ontstond er een groot tijdsprobleem. We moesten om 18.00 uur onze terugvlucht halen. Onno, Monique en Aaltje moesten een taxi nemen naar het vliegveld, en ik heb met Peter de chauffeur, de reisduur van 2,5 uur teruggebracht naar 1,5 uur, wat soms op een ware dodemansrit leek.

Maar gezellig was het.






No comments:

Post a Comment