Friday 17 January 2014

dag 157 - Stil - 07 januari 2014

Het is stil in huis, heel stil...

Onno is volledig uit beeld aan het werk. Isa zit achter de computer en probeert eindelijk tot een definitieve studiekeuze te komen. En zoekt uit wat dat betekent. Ook solliciteert ze bij diverse goede doelen om de komende maanden te gaan doen. Sieb studeert heel soms aan zijn wiskunde examen. En ik hou me vooral bezig met de perikelen rondom het personeel. En probeer een en ander weer in het gareel te brengen.

De eerste zorg is om Stanley weer hier te krijgen, hij zou een week wegblijven maar is nog steeds niet terug. Vage verhalen over het vervoer. Volgens hem zijn er nieuwe regels van kracht en heeft de regering verboden om bussen s'nachts te laten rijden ivm veiligheid. De dagbussen zijn allemaal al volgeboekt. Hij beloofd steeds te komen maar we hebben hem nog niet gezien....

De generator doet het niet, en nu blijkt dat het personeel bij gebrek aan kennis aan alle knoppen zit en de hele machine is ontregelt....

De kraan in de badkamer van het personeel is afgebroken en daarom is de hoofdkraan afgesloten. Nu zitten we zonder water, en om duistere redenen kan de loodgieter voorlopig niet komen omdat hij aan de andere kant van de stad bezig is...

Kortom, ik ben weer helemaal thuis! En gelukkig is daar Jumbo die me gezelschap houdt, wat ik ook doe!




1 comment: