Thursday 7 November 2013

dag 93 - Vakantie - 04 november 2913

Everlynn is op vakantie deze week. En het is stil in huis. Geen spelende Wesley. Geen gerammel van potten en pannen in de keuken. Geen warme hap aan het einde van de dag. Geen wasmachine die draait, tenzij ik 'm zelf aanzet. Geen vrolijke gesprekken vanuit de keuken van de staff.

Stanley is net terug van zijn vakantie. Hij is doodmoe en heel gelukkig met zijn week met zijn gezin. Hij laat me foto's zien van zijn vrouw en kinderen, en vertelt vol trots hoe hij Dennis naar de universiteit heeft gebracht.

Er is wel een probleem. Dennis heeft op zijn eerste dag zijn kleren gewassen en opgehangen om te drogen. Een klasssieker. Al zijn kleren zijn gestolen. Hij weet nu niet wat hij moet doen. Ik ook niet. Wat ik wel weet is dat Dennis moet leren zijn eigen boontjes te doppen. Het is een beetje hetzelfde probleem wat wij met onze kinderen hebben. Soms. Ik raad hem aan Dennis eerst zelf te laten nadenken over een mogelijke oplossing.

Daar gaat hij over nadenken.


dag Everlynn en Wesley! Veel plezier!

No comments:

Post a Comment