Sunday 8 September 2013

dag 33 - Nieuwe auto - 05 september 2013

Daar issie dan, mijn nieuwe auto, ik heb geen excuus meer om niet te rijden. Hoezeer ik er ook tegenop zie, het is tenslotte een kwestie van gewoon doen. Mijn eerste ritje maak ik met Onno, en dan gaan Evelynn en ik samen boodschappen doen. Het gaat goed, natuurlijk gaat het goed, en het is wel top hoor, door het Afrikaanse landschap, de kuilen en hobbels ontwijkend, de drukte om me heen, en niet te vergeten, het links rijden. De plaatselijke supermarkt weet ik nu te vinden, hierna ga ik me storten op de scholen van Isa en Sieb. Het is gek, maar ondanks dat ik nu al wekenlang goed oplet, kan ik de weg maar niet onthouden, de weg kronkelt door de heuvels van Nairobi waardoor je steeds alle richtingsgevoel kwijtraakt en alles lijkt op elkaar.





2 comments:

  1. klinkt als heel avontuur, ook hier avontuur hoor, de hefbrug van Boskoop gaat 2 maanden dicht... hierdoor moet ik eerst door de suburb van Alphen en dan de drukke binnenstad trotseren... vannacht leek de boot wel een onderwaterboot... hoorde en voelde overal water...bij jullie loopt de winter af...hier start de herfst!

    ReplyDelete
  2. Dat bedoel ik! Alles is relatief ;))

    ReplyDelete